måndag 22 november 2010

Vi har ingen värme :(

Något är knas med pannan. Efter tre dygn hade vi bara 19 grader på varmvattnet men 40 grader ut till golvet. Idag var rörmokaren och tittade men han gick bet. Nu ska det tydligen komma någon från Nibe och kolla vad det kan vara. Suck.

Mer som händer är att den 7 december kommer de och sprutar vinden med isolering. Skönt att det blir innan den värsta kylan.

Veckan som gått och i helgen har jag tapetserat. Igår kväll blev jag inbjuden till IKEA på, som de kallade det, "en IKEA family and friends kväll". Det var himla bra. Nu är även Jespers säng köpt och jag har fått mitt matbord med tillhörande stolar. Det blev mindre än jag tänkt men det räcker ändå. Och bara för att jag handlade just igår så fick jag nästan 10% av köpesumman på ett presentkort. Det går åt :) Snart kan vi vara med i IKEAs katalog så mycket av deras möbler som vi har.

1 kommentar:

Malin Lj - Mamma till Walter sa...

Det går undan nu!! Hoppas ni får fira jul i nya huset:) Kram