lördag 13 november 2010

Storshopping

I dag har vi shoppat loss, på IKEA. 
Anledningen var nedan reklam. 


Jag såg detta och började fundera.
Det går åt några garderober till huset.
Både i vårt sovrum men även i tvättstugan.
Dumt att slänga bort tillfället.
Vi tog med oss svärfar och shoppade loss.


Detta blev resultatet till vårt sovrum.
Sen även 3 dubbel och 2 enkla,
till tvättstugan.


Sen har jag länge vetat hur jag vill ha det i hallen.
Det finns inte att köpa färdigt.
Jag täkkte att då får jag väl bygga eget men.. tiden.
Då gjorde vi så här istället.

Det är två Expedithyllor (fast allt i vitt).
De ska stå på golvet.
Sen stång och hyllplan över.
Och krokar till Jesper i bra höjd.
Bra idé va.


Det blev även tre underskåp till tvättstugan.

Totalt handlade vi ca 90 kollin.
Det vägde ungefär 1 ton.
Det mesta låg på tag själv lagret ;)

Inga kommentarer: