torsdag 27 augusti 2009

Party till sjöss

Trots husbygge så måste man få roa sig lite. Det är ju ändå min sista lediga vecka före en mörk och tråkig höst. Hanna kände samma sak då hennes skola börjar nästa vecka. Dessutom var det länge sedan vi gjorde något ihop. Sagt och gjort. Vi bokade in en kryssning till Mariehamn.
*
Hanna i vår hytt på onsdagskvällen.
Vi har nyss ätit en supergod middag samt varit till taxfree och handlat lite dricka och godis.
Nu är det dags att snofsa till sig och börja partyt.
*
Här är vi på bra humör.
Kom på ungefär här att vi faktiskt känt varandra i 16 år nu.
Bara det är ju värt att fira.
*
Jag känner mig som jag ser ut. Helt slut men lycklig och nöjd.
Klockan är närmare 4 vilket jag tycker är bra gjort för två småbarnsmammor.
Jösses vad fötterna gjorde ont på morgonen. (Och en del huvudvärk oxå.)
*
Torsdagen ägnades åt shopping i taxfree, lunchbuffé samt lite maskinspelande.
*
Jag behövde detta. Det är skönt att bara kunna lämna allt och göra något kul för sin egen skull. En glad mamma/sambo är roligare för alla. Denna resa klarar jag mig länge på. Mina muskler värker av allt skrattande och dansande.

Inga kommentarer: