tisdag 9 juni 2009

En paus behövdes...

Som jag sa så har vi haft det lite lungt på byggfronten ett tag. Det behövdes för hela familjen inkl. min mor och bror, fast far har ju hållt på lite under vardagarna när vi har svårt att vara med. Nu har vi ju redan hållit på i över ett år. Hela förra sommaren lastade vi ju skrot och hösten gick åt till pappersarbete och ritningarna. Och ett tag till kommer det att ta.



Förrförra söndagen var vi på barnkalas. Det var Arwid som fyllde 1 år.

Förrförra lördagen mekades det bil. Micke ska låna Dannes 240 tills hans bil får en ny motor. Jesper tyckte det var väldigt spännande och ville vara med.


Förra helgen fick Jesper sova hos mormor och morfar medans vi var på inflyttningsfest. Jag blev lite avundsjuk på Danne för hans hus blev "klart" eller köpt på bara några dagar. Det var skitkul att komma iväg och bara umgås med både nytt och gammalt folk. Sent som attans blev det innan Robin (Tack så mycket) kom och körde hem oss. Hela söndagen gick åt till att sova och piggna till, men det var det värt.


2 kommentarer:

Åsa sa...

hejsan ser ut som det vart fullt upp. här börja det bli lite lungnare nu Andreas starta sin 3 veckors semester och nästa vecka har jag semester =) på midsommar dyker vi upp komemr hem på dagen från sthlm sen så ser det ut som det blkir picnic med mamma men sen på kvällen kommer vi så inget grilat i år. så vi syns väl då förmodar jag =)

Malin Lj sa...

Va snygga ni var tjejer! Nicke såg ut att trivas;)