fredag 25 februari 2011

Catta 30 år

Ok, det var inte så hemskt att bli 30 år.
Faktiskt var det kul att så många kom och firade med mig.
Stort tack till er alla.
*
På onsdagen då jag egentligen fyllde
firade vi 3 hemma med tårta och paket.
På lördagen var själva firandet.
Först var Ytterboms och Norlings samt Rickard.
Första omgången smörgåstårta.
Fast Rickard och småkillarna ville hellre ha korv med bröd.
Min gudmor och min far i samspråk.
Sen kom det fler småkillar.
De fick vara med en stund innan de skulle till sina barnvakter.
Föräldrarna kom tillbaka och festade mer.
Johan och Nicke hittade inga sittplatser, men det gick ändå.
Förresten - Tack igen mamma, för hjälpen med tårtorna.
Måste säga att det blev ett ganska bra kort även på mig.
Kram på dig, Hanna.
Även dessa tre fastnade på bild.
Inte vanligt för Billy :)
Rickard fick experthjälp av Åsa med sin nya telefon.
Micke bara log som vanligt.
Jag fick presenter oxå.
Mest rörd blev jag av halsbandet från mor och far.
Det är omgjort av min farmors vigselring.
Och om ni ser kvaliten på korten ovan så förstår ni att
jag är väldigt glad över presentkortet på ny kamera.

1 kommentar:

Malin Lj - Mamma till Walter sa...

Klart du får lösenordet, det är vinter. Tyvärr orkar/hinner jag inte uppdatera så ofta, men ibland så:)

Ja, synd att det blev som det blev på slutet, men innan hade vi himla trevligt! Jag bad Hanna hälsa till dig när vi gick. Hoppas din födelsedag blev lyckad iaf. Kramar