fredag 30 januari 2009

Tomtkarta och Dagis

Vi har fått en kopia på nybyggnadskartan och den tänkte jag visa er. Det syns lite bättre hur det kommer se ut och hur huset ska ligga. Annars har det inte hänt så mycket med huset måste jag erkänna. Jag skrev förut att vi nog hade bestämt oss för luft/vatten... Det har svängt igen och lutar åt bergvärme iallafall. Vi får se. Vi väntar på några offerter.





Nu är första veckan av inskolningen klar. Jesper har fått toppen "fröknar" och han trivs redan. Det blir 12 barn på 4 personal. Nu har vi bara varit 4 barn än så länge men de ska slå ihop två av inskolningsgrupperna nästa vecka. På måndag har Nicke fixat ledigt och ska gå med Jesper. Något kul är att en av mammorna var jag "bästis" med på mellanstadiet. Först kände jag inte igen henne. Lite pinsamt nästan.

Inga kommentarer: