tisdag 1 juli 2008

Varför en blogg ???

Vi har just köpt en tomt och ska bygga hus. Jag vill spara alla steg vi tar på vägen mot vårt drömhus. Så jag började skriva en dagbok och ta kort på allt vi gör. Jag kom sen på att våra familjer, vänner och andra kanske vill veta hur det går för oss och då kanske se kort istället för att bara prata om det. Så jag började fundera på en hemsida. Men jag är inte bra på det. Då fick jag förslaget att starta en blogg istället. Mer lättskött än en hemsida och jag kan lägga upp bilder ändå. Sagt och gjort. Men jag kan redan nu säga att det kanske blir lite sporadiskt skrivande. Vi kanske inte gör så mycket vissa dagar och dessutom så har vi ju Jesper, nu 10 månader. Men ändå...

Välkommen till min/vår blogg.

1 kommentar:

RickLarzon sa...

Shysst Syrran! det ser bra ut.....