lördag 26 april 2014

Invigning och 6 mån som gifta

Jag ville visa lite fler kort så jag gjorde ett nytt inlägg  =)
*
Trots att altanen inte ens är klar har vi haft invigning av den.
På påskdagen grillade och åt på altanen för första gången.
I goda vänners lag och med ett underbart väder!
*
Killarna hoppade studsmatta hela kvällen.
Ulle fick denna fina bild när hon tog fram inställningar på vår kamera
som jag inte ens visste att vi hade.
*
Även tomten börjar komma till liv och vi har faktiskt planterat lite.
Förra veckan köpte jag och Jesper några bärbuskar.
De syns kanske dåligt på kortet men de står där.
Gula krusbär, svarta vinbär och tre hallonbuskar till.
Mums!
*
Nu får vi mer och mer ordning överallt. 
En hel del saker har vi lånat under byggtiden som varit mer eller mindre begagnade.
Sakta men säkert köps det in nya "små" saker till huset.
Här är ett exempel från idag. En vattenslang med hållare.
*
Sen lyckades jag nästan hålla min egna deadline (5 dagar sent bara).
Jag hade bestämt mig för att det inte skulle gå mer än sex månader,
innan jag fick upp förstoringar på våra bröllopskort.
Nu sitter de uppe. Här i vardagsrummet...
*
...och några till i sovrummet.
Det var sååå svårt att välja kort!

Inga kommentarer: