söndag 8 november 2009

Brudarna och en klippning

Jag smet från bygget i lördags och åkte till Hallsta istället.
Jag, Ulle och Hanna tog oss tid att ha en tjejkväll.
Jag hade skitkul med mycket prat och god mat.
*
Den goda maten bestod av raklette (ingen aning hur det stavas).
Här är brudarna i full gång med att skära till allt.
*
Här är allt för en lyckad tjejkväll:
Vin, lakritsshot, godis, ett kul sällskapsspel, musik och gamla foton.
Shit vad kul det är att titta på gamla kort. Vi har ju känt varann ett tag.
Jag tog hem en del och ska scanna in dessa. Kanske ni får se ett par.
*
Idag var det dags att ta bort lockarna i nacken samt trimma lite runt öronen.
Håret fastnar ju bara och killen är håröm.
Lite läskigt var det när mamma tog fram saxen.
*
Skönt när det är över och fint blev det.
Ja, hårlocken är sparad. Jag lovar.

Inga kommentarer: