torsdag 17 september 2009

Feber och elände

Anledningen till att jag kan skriva på bloggen nu mitt på dagen är att jag är hemma med feber. Det började förra veckan då Jesper blev sjuk. Jag vabbade ons-fre. På söndagen har han frisk. Lite hosta är kvar och astman spökar fortfarande men han kan vara på dagis. Igår vaknade jag och kände mig supervarm. Tänkte inte så mycket på det först. Sen kom jag på att jag frusit hela natten. Hm... Ja, ja. Jag tog mig till jobbet iallafall men vid lunch orkade jag inte mer. Allt jag skulle göra blev bara fel och jag kände att det inte funkade. När jag kom hem hade jag 39,2 i feber. Opps. I morse kom mig gulliga far och körde Jesper till dagis och han kör även hem honom på em. Nu har jag suttit här i 30 min men nu kommer frossan igen. Ska bädda ner mig igen... Håll er friska därute. Kram.