söndag 16 mars 2014

Förlåt... Det dröjde visst länge.

Det var en del att stå i efter bröllopet så vi gjorde inte så vidare mycket annat.
 Varken med huset eller med denna blogg blev det nått med.
Ja, ni vet. Pusta ut, göra tackkort, byta körkort pga nytt efternamn mm.
Och viktigaste - vi bara umgicks. 
Jag tar med några kort i detta inlägg.

Men sedan nyår är vi i farten och jag har även börjat sortera kort.
Om ni tittar längre ner har jag gjort ett inlägg om bröllopet.
Jag daterade det den 12 okt men det är alltså gjort idag =)
*
En av våra presenter var en övernattning på hotell.
Då det inte blev någon bröllopsresa nära inpå oktober, 
(vi ska åka men vi vet inte när ännu pga jobb mm)
   tog vi och åkte till Stockholm alla 3 och gick bla på Skansens julmarknad.
*
Dock så tror jag att Jesper tyckte tågresan och hotellet var roligast.
Här är det sänghoppning på G.
*
Lotteri i Gamla Stan.
*
Päronen på Skansen.
*
Julafton har vi oxå hunnit med =)
*
Denna dag var kul.
Vi hittade på ett vindskydd som jag varit med och byggt.
Jag lovade att vi ska sova här en natt i sommar.
Nyår firade även det i vanlig ordning.
Malin var poppis hos killarna med hattar och visslor.
*
Full fart hela kvällen och natten.
Vi vuxna hängde knappt med i tempot.

Inga kommentarer: