måndag 9 juli 2012

Tvärnit

Sist jag skrev gick det så bra. Saker hände och det kändes som att det gick framåt. Nu är det tvärnit på många håll igen. Bilen fick sin diagnos. Rasad motor. Eller ja, det är kamremmen som gick men den har nog tagit mer med sig. Vi fick ett kostnadsförslag från verkstaden.. på 53.000 kr !!! Aldrig i livet säger jag bara. Det är 4 mer än vi gav för hela bilen. Nu kan vi ha en annan chans men vi får se hur det går.

Sen kom ett halvårsbokslut med 24 timmars övertid förra veckan för min del och Nicke fick extra stopp som innebar mer tid. Skönt för Jesper var att han fick en minisemester med mormor och morfar. De åkte iväg med husvagnen tre dagar. Han stormtrivdes.

Sen kom detta fina ösregn. Gräsfröna drunknar och jorden blir lera...    Men shit vad jag gnäller. Dags att rycka upp sig. Allt ordnar sig förr eller, som här, senare.

1 kommentar:

Åsa sa...

Hej jo han är ju helt bedårande min lilla ängel. =) Så det är dags att åka ut och lufta husvagnen nu. hoppas ni får det trevligt. Sen är det bara att titta förbi när ni kan.
Åsa