måndag 5 mars 2012

Stockholm och eldragning

Det var iofs ett tag sen jag fyllde jämt men nu har jag använt sista presenten.
Jag fick en hotellnatt via Smartbox, som gick ut den sista feb i år.
Det blev lite bråttom men förra fredagen åkte vi iväg.
Det blev Stockholm denna gången oxå trots fler alternativ.
Men denna gången bestämde jag vad vi skulle hitta på :)


Vi gick på China teatern och såg Dirty Dancing.
Den filmen är en riktig nostalgifilm för mig.
Det var en väldigt bra föreställning.
Och stämningen i publiken var på topp.
På lördagen blev vi lite kulturella igen och gick på Historiska museet.
Härlig avkoppling !
Den söndagen ängnades åt plast i garaget.
Far var med och tipsade och pekade.
Vi satte även upp regeln till förrådstaket / loftet.
*

I lördags spikade vi upp spikreglar på högra sidan.
Och i söndags blev det lite blandat.
Det hämtades skivor, isolerades längst ner,
satte upp första skivorna samt drogs el.
Konstigt att det inte blir fel när det är så många trådar ;)

*
Det är illa hur veckorna går undan.
Det hinns inte med så mycket under kvällarna utan helgerna är det som gäller.
Men vi hinner eller ja prioriterat annat oxå på helgerna.
I lördags blev det busborgen på fm och sen åkte jag på tjejkväll.
Himla kul men attans att det alltid blir så sent.
Jag somna kl 05 och gick upp kl 07.30. Gäsp.
Sen grillade vi faktiskt i söndags.
När väl köttet lades på kom det lite snö.
Kanske lite tidigt för grillpremiär men attans va gott det var.

1 kommentar:

Åsa sa...

Va kul att ni vart på Dirty dancing. Låter bra att den var bra också. Ska gå på den nästa vecka med Andreas mamma och systrar. Har längtat i flera månader nu. Låter som ni haft en trevlig kväll i alla fall. =)

Åsa