lördag 19 december 2009

Avatar


Igår kväll var jag och mina bröder och såg premiären av filmen Avatar. Det var väldigt länge sedan jag såg en film på bio. Tror det var sista Star Wars faktiskt. Och det var jättekul att gå med bröderna. Vi tre har inte gjort något på ett tag heller. Filmen då... Underbar. Mer kan jag inte säga. Och tur för mig så var det mer fantasy än Sci-fi. Älskar ju fantasy. Gå och se den.
Annars så ska jag nu ladda om datorn. Önska mig lycka till. Jag har semester till den 28 dec. Jätteskönt. Idag har vi bakat bullar till jul. Roligt att kavla och ha på pärlsocker tyckte Jesper. Imorgon blir det att baka godis bla. bountys och knäck. Jag ska även på en julkonsert med mina föräldrar och bröder. Nicke hade inget emot att vara hemma med Jesper ;) Vi har fått förslag på ventilationen till huset samt att vår kvalitetsansvarige har kommit med ett bra tips ang isolering av vinden.

Inga kommentarer: